שיווק וירטואלי – הפקת סרטונים שיווקיים לעסקים

Share on facebook
Share on google
Share on email
Share on whatsapp
עולם השיווק, כמו החלל, לא מפסיק להתרחב אף פעם, כשפרסומות וסרטוני וידאו הפכו לכלי השיווק הכי חזק של העידן הנוכחי. אז מה קורה כאן ואיך כל זה עובד בעצם, כנסו עכשיו זה כדאי! :)
שיווק וירטואלי – הפקת סרטונים שיווקיים לעסקים
שיווק וירטואלי – הפקת סרטונים שיווקיים לעסקים

עולם השיווק הוא עולם כל כך רחב, מלא עשייה ויצירתיות, שאנו לא תמיד שמים לב לשינויים הגדולים שהוא חווה. וזה הוא בדיוק התהליך שעבר על עולם השיווק בעשורים האחרונים. מפעילות כמעט מלאה בתחום השיווק המסורתי (עיתונים, רדיו ושלטי חוצות), מוקד הפעילות המרכזי עבר לשיווק דיגיטלי, וירטואלי, אותו אנו צורכים בכמויות גבוהות במכשירים אישיים שלנו. עומס הפרסומים ברשת מחייב את בעלי החברות ואנשי השיווק להמציא את עצמם בכל פעם מחדש, בגישות שיווק מעוררות עניין וסקרנות. הטרנד האחרון והחם ביותר של עולם השיווק הוא הפקת סרטונים שיווקיים לבעלי חברות ועסקים.

מה הם סרטונים שיווקיים?

תכני וידאו ותכנים מוקלטים, הם תכנים חזקים מאוד מבחינת קהלי הצופים ומסיבה זו הם הפכו לכלי עוצמתי בעולם השיווק. סרטונים שיווקיים הם סרטוני וידאו מתוכננים בקפידה וערוכים שכל תכליתם היא להציג את בית העסק, נותן השירות או המוצר, בצורה הוויזואלית המרשימה והמושכת ביותר. באופן כללי, אנשי השיווק שואפים לתפוס בשניות הראשונות להפעלת הסרטון את תשומת לבו של הצופה ומשם להוביל אותו לחוויית צפייה ממוקדת מטרה ומוגבלת מאוד בזמן. היתרון המשמעותי ביותר של סרטוני שיווק לעסקים הוא כמות המידע העצומה, אותה ניתן להעביר במסרים קצרים וקליטים לקהלי לקוחות וצופים שונים בפרק הזמן המינימלי. זאת, כמובן לצד תהליך הפקה יעיל יחסית שמאפשר לכם לשמר את רווחי העסק גם לאורך חודשי קמפיין ארוכים.

תהליך עבודה מקצועי ומיומן – לסרטון שמושך את עין הלקוח

על אף כל היתרונות המיוחדים של סרטוני שיווק, חשוב לתת את הדעת לתהליך היצירה שלהם. בעבודת הפקת סרטונים שיווקיים ותדמיתיים נדרשת קודם כל חשיבה מקדימה. יצירה של רעיון, כתיבת טקסט ואפילו גיוס של עובדים ונציגים מהחברה. כל אלו הם תהליכים מקדימים שיכולים לקבוע את מידת ההצלחה של הסרטון ואתם רוצים להיות בטוחים שאתם משלימים אותם על הצד הטוב ביותר. כל תהליך העבודה על הפקת הסרטון מחייב שימוש במצלמות וידאו איכותיות, בצוותי עריכה ואפילו בכותבי תוכן שיכולים כולם יחד להחיות את החלום ולהביא לידי ביטוי את כל העוצמות של בית העסק שלכם, בסרטון וידאו תמציתי ובלתי נשכח.

מציגים את החברה ופעולה – ומניעים את הלקוחות לפעולה

כדי להמחיש בצורה הטובה ביותר את ההשפעה של סרטונים שיווקיים, ניתן לבחון לעומק את האפן בו חברות גדולות עושות בהם שימוש. לדוגמא, כדי להרחיב את קהל הלקוחות של מותג צומח, יכולים מנהלי החברה להציג בסרטון את כל העבודה על פס הייצור, את בעלי המקצוע השונים ואת תהליך בקרת האיכות והפיתוח שעוברים המוצרים. כך הלקוח מודע ועירני לפעילות המותג וצובר ביטחון לרכישת מוצרי החברה בעתיד.

המשימה השיווקית הכי חשובה של ימינו

הפצת העסק שלכם לרמה של אנשי המקצוע המומחים בתחום, היא לא משימה שאתם רוצים לקחת בקלות ראש. במיוחד אם המתחרים שלכם כבר היום מפעילים את יכולות תכני הוידאו שלהם במלוא העוצמה. הצעד המתבקש בשלב זה יהיה לפנות לחברה מומחית בתחום ההפקה של סרטוני שיווק לעסקים, ולהציג את הצרכים והדרישות שלכם. לצד זאת אתם רוצים לשמור על רף הוצאות הגיוני לבית העסק. את האסטרטגיה לפרסום הסרטונים בנו במהלך העבודה על הסרטונים עצמם וכך יהיו ברורים לכם כל שלבי העבודה ליצירת תנועת לקוחות קבועה אל עבר האתר המכירתי או חנויות המותג השונות שלכם. זו היא הדרך הבטוחה לעלות על נתיב פרסום מניב, מקצועי ומתקדם ולהגיע לקהלי לקוחות שלא הכרתם עד היום.