עידן הקורונה הוא עידן הוידאו – שיווק בעזרת וידאו

Share on facebook
Share on google
Share on email
Share on whatsapp
שנת 2020 תיזכר באופן ודאי כשנת הקורונה בלי שום ספק. השינויים העצומים בהרגלי החיים, הצריכה ואפילו התקשורת, שבאו לידי ביטוי בעקבות משבר וירוס קורונה, במיוחד בתחומים העסקיים והמקצועיים, משפיעים כבר עכשיו בצורה עמוקה על הפעילות של כולנו. ועוד נכונה לנו דרך ארוכה עד שנלמד בצורה מלאה את השפעתם על חיינו בעתיד
עידן הקורונה הוא עידן הוידאו – שיווק בעזרת וידאו
עידן הקורונה הוא עידן הוידאו – שיווק בעזרת וידאו

שנת 2020 תיזכר באופן ודאי כשנת הקורונה בלי שום ספק. השינויים העצומים בהרגלי החיים, הצריכה ואפילו התקשורת, שבאו לידי ביטוי בעקבות משבר וירוס קורונה, במיוחד בתחומים העסקיים והמקצועיים, משפיעים כבר עכשיו בצורה עמוקה על הפעילות של כולנו. ועוד נכונה לנו דרך ארוכה עד שנלמד בצורה מלאה את השפעתם על חיינו בעתיד.

אבל, אם יש דבר אחד ברור, הרגלי הצריכה של תכנים בקרב גולשים עברו שינוי והשינוי מורגש היטב ובא לידי ביטוי בכמות הסרטונים ותכני הווידאו אשר עולים לרשתות החברתיות. ובמקביל גם בנכונות של הצופים להקדיש מזמנם לצפייה בתכני סרטונים.

ולכן, דווקא עכשיו, יש מקום לחשוב על שינוי כיוון ולהשקיע משאבים ביצירת תכני וידאו מעולים.

תכני וידאו עם הפנים לעתיד – שוברים את הריחוק החברתי

הרבה לפני משבר קורונה, לפני כשלוש שנים ערכה חברת סיסקו מחקר ובו הגיעה למסקנה כי עד שנת 2021 למעלה מ 80% מכלל תעבורת התכנים ברשת, תהיה מבוססת על תכני וידאו. משבר קורונה בהחלט יצר בליץ של תוכן ויזואלי והאיץ את תהליך הקידום של תכני הוידאו ברשת.

כאשר רוב האנשים ספונים בבתיהם, תכני וידאו יוצרים הפוגה ובעיקר מאפשרים לצופים לצאת ולו לרגע מתוך ארבעת הקירות של הבית ולדמיין שהם מרגישים את מושא הסרטון ויכולים להתחבר אליו.

כל סרטון שהוא, ובפרט סרטונים שיווקיים לעסקים, זוכים בחודשים האחרונים לשיאי צפיות ברשתות החברתיות. נוסף על כך היא כמובן אפליקצית זום כמובן, שהיא 100% וידאו, הפכה מאפליקציה קטן ולא מוכרת, לפלטפורמת וידאו ותקשורת חזקה והפכה בין לילה לתופעה גלובלית, עכשיו אפשר לומר בהחלט עידן הקורונה, הוא עידן הוידאו.

דווקא עכשיו – השקעה בסרטוני וידאו שיווקים וסרטוני תדמית!

במבט ראשוני, ההשקעה בשיווק בעת תקופת משבר כלכלי עולמי, יכולה להיות צעד נועז, שלא לומר מסוכן. אבל, בעלי עסקים רבים, הבינו כבר בשלבים הראשוניים מאוד של משבר קורונה, כי במשבר הזה ישנם לא מעט הזדמנויות עסקיות.

בשונה מכל משבר אחר שעבר על הכלכלה העולמית, כיום, ניתן להעביר מידע רב משמעות ללקוחות, ספקים וקולגות בעזרת סרטוני וידאו. ולכן, דווקא כעת, החליטו לקוחות רבים שלנו לצאת לתהליכי הפקה חדשים וליצור סרטוני וידאו שיווקים ברוח התקופה.

בין שמדובר על סרטוני שיווק הפונים אל קהלי הידע של לקוחות שאינם יוצאים מהבית אך ישמחו לאלטרנטיבות רכישה מקוונות אשר יוצרות ביקוש הולך וגובר למוצרים שמגיעים עד לדלת הבית. ובין שמדובר על עסקים וחברות שהחלו לשלוח סרטון תדמית וסרטוני וידאו שיווקיים לקהל הלקוחות בחו"ל – אלו שלא יכולים להגיע עד לבית העסק נוכח הפסקת הטיסות לארץ.

סרטון וידאו איכותי, מצולם בקפידה וערוך היטב, בהחלט יכול ליצור לחברה או למותג, ערוץ תקשורת שיווקי פתוח, עם כל אחד מקהלי הלקוחות. כך גם בשיא המשבר, גלגלי השיווק והמכירות יכולים להמשיך להסתובב ולהביא לצמיחה מתוך המשבר.