קאנביס – בדרך ללגליזציה, עוצרים להפיק סרטון תדמית

Share on facebook
Share on google
Share on email
Share on whatsapp
עשר השנים האחרונות הביאו מהפכה של ממש בכל מה שנוגע לתפיסה הציבורית, המשפטית והרפואית של קנאביס. כך שאנחנו מצליחים לראות שינויים אמיתיים הנכונות של ממשלות וגופים רפואיים ברחבי העולם לעשות שימוש בקנאביס רפואי לצרכים שונים.

תהליך הלגליזציה מבוסס על חברות עסקיות רבות, כמו חברת גרו דירקטור, אשר מבקשות להנגיש לקהל המשתמשים בקנאביס רפואי, את המוצרים והשירותים ברמה הגבוהה ביותר.

חברת גרו דירקטור מבקשות להנגיש לקהל המשתמשים בקנאביס רפואי
חברת גרו דירקטור מבקשות להנגיש לקהל המשתמשים בקנאביס רפואי

אבל, החברות אשר עובדות כיום בתחום צריכות להשקיע המון משאבים בתהליכי שיווק, על מנת ליצור קשרים בינלאומיים במקומות הנכונים ולפתח את שיטות הייצור והשיווק של המחר. זהו בדיוק תהליך שיתוף הפעולה עם חברת גו דירקטור לטובת הפקת סרטונים לחברות בתחום הקנאביס.

 

איך ליצור ערוץ תקשורת עם הקהל בנושא כה רגיש?

כבר כמה וכמה שנים שאנחנו מלווים את עולם הקנאביס טק, ועוזרים לחברות להציג פיתוחים בתחום בעזרת מוצרים כמו סרטון גיוס משקיעים בתחום הקנאביס. ברור לכל כי החברות אשר מוכנות להשקיע מאמצים ביצירת סרטון תדמית מקצועי, יצליחו ליצור קשרים עם חברות גדולות בעולם ולקצור פירות פיננסים בעתיד לבוא. יחד עם זאת, צריך לתקשר נושא כל כך רגיש וחיוני, בצורה מקצועית למדי.

הדרישה המקצועית של אנשי חברת גו דירקטור כבר בשלב הראשון לעבודתנו המשותפת, הייתה ליצור סרטון תדמית נגיש וברור מאוד לכל קהל, ובה בעת לשמר רמה מקצועית ללא חת, אשר תרשים את המשקיעים הפוטנציאליים בישראל, באירופה ובשוק האמריקאי.

בדיוק מהסיבה הזו, בחרנו ליצור סרטון גיוס משקיעים בתחום הקנאביס המבוסס על שילוב שבין תיאור מוצר מדויק, לבין הסיפור של צוות החברה ותיאור הדרך שעשו אנשי החברה, כל הדרך עד לקבלת מוצר שמתאים לשוק. שילוב של הדגמות חיות רעיונות עם צוות החברה וצילומים שנות מקצועיות, יצרו את הבסיס הויזואלי למותג חדשני וכובש מבחינתם של משקיעים רבים.

שוק מתפתח – דורש חשיבה צעירה ויצירתית

כאשר העתיד של עולם הקנאביס הרפואי עתיד להיות זוהר (עם שווי שוק של 166 מיליארד דולר בעוד ארבע שנים ולמעלה מ 30 מדינות שהחלו ברפורמת לגליזציה), צריך לחשוב מחוץ לקופסא.

פוטנציאל הרווח הוא גדול במיוחד, אך יחד עם זאת הוא דורש השקעה בפרטים הקטנים וחשיבה על בריאות המשתמשים בקנאביס בהווה ובעתיד. כך שהסרטון גיוס משקיעים בתחום הקנאביס, צריך לתת מענה גם על אספקטים בריאותיים. הסרטון שהפכנו לחברת קאסי, נוגע בדיוק בהרגלים אלו של הצרכן הממוצע ונותן מענה על שאלות בריאותיות חשובות, תוך פנייה לקהל היעד.

אי אפשר לנוח על זרי הדפנה בשוק שמשנה את פניו תדירות, וכי למשוך את תשומת הלב, רצוי להשקיע מחשבה בתהליך כתיבת התסריט. החשיבה היצירתית היא המפתח להנגשה ברורה של תחום כל כך מורכב, אבל גם כל כך חשוב חיים של כל אחד ואחת מאתינו.