הפקת סרטוני תדמית בימי קורונה – איך זה עובד?

Share on facebook
Share on google
Share on email
Share on whatsapp
"הריחוק החברתי", הוא ללא ספק הכוכב של שנת 2020, שאף פעם לא נוכל לשכוח. זו היא שנה מעניינת בלשון המעטה, אשר מחייבת כל אחת ואחת מאיתנו להסתגל לחיים תחת סכנה בריאותית ממשית. אבל, שלא תבינו אותנו לא נכון, אפילו הריחוק החברתי לא עוצר את הצוות שלנו מלהמשיך לכתוב, להפיק ולצלם סרטוני תדמית מעולים
הפקת סרטוני תדמית בימי קורונה
הפקת סרטוני תדמית בימי קורונה

"הריחוק החברתי", הוא ללא ספק הכוכב של שנת 2020, שאף פעם לא נוכל לשכוח. זו היא שנה מעניינת בלשון המעטה, אשר מחייבת כל אחת ואחת מאיתנו להסתגל לחיים תחת סכנה בריאותית ממשית. אבל, שלא תבינו אותנו לא נכון, אפילו הריחוק החברתי לא עוצר את הצוות שלנו מלהמשיך לכתוב, להפיק ולצלם סרטוני תדמית מעולים.

דווקא עכשיו, בימי שגרת הקורונה, אנחנו מצליחים למצוא פתרונות ייחודיים ומיוחדים, על מנת להפיק סרטון תדמית לכל לקוח שלנו. אמנם, צריך לחשוב על כל הפרטים הקטנים מראש, לתכנן את סט הצילום בקפידה ולפעמים גם להתאים את תסריט הסרטונים עצמם לשינויים ברוח התקופה. אבל, מי לא אוהב קצת אתגרים במהלך העבודה שלו?  🙂

אז איך נראית שגרת הפקת סרטוני תדמית בימי קורונה? כל הפרטים בכתבה הבאה.

צילומים בסטודיו בימי קורונה – התארגנות מוקדמת לשמירה על הכללים

נתחיל מהמובן מאליו – הצוות שלנו עושה הכל, כולל הכל, על מנת לאפשר לכם לשמור על שגרת הפקת סרטונים, תחת התנאים וההגבלות הנוכחיות. וכן, גם את סט הצילומים בסטודיו שלנו, בו אנו מצלמים על גרין, בלק או ווייאט סקרין, הצלחנו להתאים לעבודה תחת מגבלת הריחוק החברתי.

את הסטודיו חילקנו לחצר ולחלל הפנים. כל מי שלא מצטלם לסרטון, יכול להמתין בחצר רחבת ידיים, עם מקומות ישיבה מרוחקים, תחת שימשיות וציליות, כמובן שמכונת האספרסו שלנו עובדת בלי הפסקה כדי לפנק את מי שנמצא בפינות ההמתנה, ארבעת הכלבים המהממים שמלווים אותנו בצילומים בחצר האולפן, ישמח לארח חברה לכל אורח.

המצטלמים, יכנסו ביחד איתנו אל תוך הסטודיו, שם הם יתבקשו להיות עם מסכה על הפנים. בכניסה לסטודיו תוכלו לחטא את הידיים באלכוהג'ל או לשטוף ידיים במטבחון שבחצר. כך, כל מי שנמצא בסטודיו, הוא אדם חיוני לצילומים באותו הרגע ואנו מצליחים לשמור הן על קצב צילום והספקי עבודה מעולים והן על כללי הזהירות והבטיחות.

צילומי החוץ – האחריות שלנו היא לבטיחות שלכם

במידה ותסריט הצילום של סרטון התדמית למשל, המבוסס על צילומי חוץ, אנחנו משקיעים את כל המאמצים, כדי לשמור על הרמה המקצועית שאתם מכירים ואוהבים. ביציאה לעבודות חוץ, הצוות שלנו יגיע ללוקיישין הצילום מצויד במצלמות והציוד הטכני המתקדם ביותר. אבל, לצד זאת, אנחנו לא שוכחים לקחת איתנו מסכות, כפפות חד פעמיות וגם ג'ל לחיטוי.

לאורך יום הצילום, אנו נקפיד על שמירת המרחק, ונבטיח שהכללים הנדרשים ליציאה לשטח, לא יפגעו באיכות הצילומים. במידה והתסריט שלכם כולל צילומים שלא ניתן לבצע, עקב הנחיות או הגבלות שונות, אנו חשוב יחד על הפתרון המתאים ביותר. המטרה המרכזית שצוות ההפקה שלנו רואה לנגד עיניו היא קודם כל הבריאות של כל המעורבים בהפקת הסרטון. יחד עם זאת, אנחנו לא רוצים לראות השפעה של הגבלות על איכות התוצרים הסופיים ואנו נקדיש את כל המחשבה הדרושה, על מנת למצוא דרכים יצירתיות לנצח את הקורונה.

אף אחד אולי לא יודע עוד באמת איך להתמודד עם הוירוס. אבל אנחנו יודעים איך להמשיך ולקיים את שגרת העבודה שלנו, למרות ההגבלות שהוירוס יצר בחיינו.