סרטוני תדמית למפעלים ויצרנים

Share on facebook
Share on google
Share on email
Share on whatsapp
בימים מאתגרים אלו, ימי המאבק בוירוס הקורונה אשר דוחפים לחשיבה מחוץ לקופסא ולפתרונות מיוחדים, כשהשמיים סגורים ולקוחות מעבר לים לא יכולים להגיע לסיורים ולפגישות במפעלי הייצור הישראלים, נולד הצורך לפנות להפקה מקצועית של סרטוני תדמית הכוללים סיור וירטואלי ברחבי המפעל או באתר הייצור בארץ
סרטוני תדמית למפעלים ויצרנים
סרטוני תדמית למפעלים ויצרנים

בימים מאתגרים אלו, ימי המאבק בוירוס הקורונה אשר דוחפים לחשיבה מחוץ לקופסא ולפתרונות מיוחדים, כשהשמיים סגורים ולקוחות מעבר לים לא יכולים להגיע לסיורים ולפגישות במפעלי הייצור הישראלים, נולד הצורך לפנות להפקה מקצועית של סרטוני תדמית הכוללים סיור וירטואלי ברחבי המפעל או באתר הייצור בארץ.

הכלי החזק והעוצמתי ביותר של כל בית עסק בסגירת עסקאות חדשות הוא השיווק. המטרה במקרים רבים היא אחת – להביא את קהל המטרה להתעניין בשירותי החברה. גם בתנאים המאתגרים ביותר, מפעלי ייצור וחברות גדולות משקיעות לא מעט משאבים על מנת להפיק תכנים שיווקיים איכותיים ללקוחות.

ההשקעה כיום בסרטון תדמית שיווקי שילווה את העסק שלכם, יכולה לשאת פירותיה לאורך חודשים ארוכים, עם לקוחות מכל רחבי הארץ והעולם שיחשפו למותג ויצליחו להנות מהשירותים המקצועיים.

סרטונים ברוח התקופה – שיווק בימי קורונה

נגיף הקורונה שינה את כללי המשחק הבינלאומי באבחה אחת. ממדיניות של סחר גלובלי, כמעט כל מדינות תבל עברו אל מדיניות של ניהול סיכונים במשבר והסתגרות כלפי פנים. וזה לגמרי לגיטימי, הרי הבריאות קודמת לכל. אם בעבר לקוח פוטנציאלי שרצה להגיע לסיור במפעל היה פשוט עולה על מטוס ומגיע, בימים אלו גם בהנחה שהשמיים פתוחים, הוא יחשוב פעמיים.

ואולם, בעלי מפעלי ייצור בישראל מצאו את עצמם בטריטוריה לא מוכרת. לראשונה מזה שנים ארוכות לא ניתן להזמין אל המפעל עוד את הלקוחות, אין יכולת לעלות על טיסה ולפגוש בעלי עסקים והקידום של מוצרי החברה נכנס להקפאה.

כדי לשבור את דפוס השיווק צריך ליצור תוכן שעונה על צרכי הקהל בהתאם לתקופה. עם עד היום סיבוב ההיכרות של הלקוח במפעל היה שיאו של תהליך ההתקשרות – אין שום סיבה לוותר עליו.

שימוש נכון ביכולות צילום ועריכה מתקדמות, הוא זה שייצור לטובת הצופים סרטוני תדמית למפעלים ויצרנים ברוח ימי הריחוק החברתי.

איך אנחנו יוצרים סיור וירטואלי מושלם במפעל, מבלי שהלקוח אפילו קם מהכסא?

עכשיו, מתחיל החלק המעניין. אנו יוצרים סרטוני תדמית למפעלים ויצרנים בכמה שלבים:

  • אנחנו רוצים לראות את סביבת העבודה כמו שהיא, ויותר מזה אנחנו לא רוצים ליצור הפסקות בייצור או בעבודת הצוותים במפעל, לכן, צוות הצילום שמגיע למפעל יהיה קטן ומקצועי, ציוד צילום מדוייק נייד ונכון, תאורות אלחוטיות, כאשר הרעיון הוא לא להגיע עם ציוד כבד ומסורבל שיפריע למהלך העבודה הרגיל של צוות העובדים במהלך הצילום. האותנטיות היא כלי המשחק המרכזי. אנחנו יוצרים סרטון מרהיב ומתכננים כל שוט בקפידה תוך שאנו שומרים על סביבת העבודה כפי שהיא, כפי שהלקוח היה רואה אותה במקום.
  • כלל תחנות הייצור מתועדות בצורה מקצועית ובאיכות צילום ללא פשרות. אנחנו מעבירים את הצופה בסרטון את כל שרשרת הייצור ומספקים את חוויה הביקור במפעל, מבלי לצאת מהמשרד.
  • לאחר עריכת הסרטון, ניתן לשלוח לינק ללקוח על פי ציר זמן מסודר. הלקוח יכול לבחור מה היא נקודת "הכניסה" שלו לפס הייצור במפעל שלכם ואיזה חלק בסרטון הוא רוצה לראות בכל רגע נתון. כלומר אם הוא מעוניין רק בחלק מסויים בתהליך, כי זה מה שמתאים למוצר שלו, תוכלו לשלוח בדיוק את נקודת הזמן בסרטון שרלוונטית עבורו.
  • בסרטון משולבת קריינות באנגלית רהוטה, ברורה וקוהרנטית. הקריינים שלנו דוברי אנגלית שפת אם, והקריינות מוקלטת בסטודיו בלוס אנג׳לס ארה״ב, כמובן שתוכלו לבחור קריינות בכל שפה שרלוונטיות לבית העסק ולקהל היעד.
  • כדי ליצור תוכן שמושך את עין הלקוח, אנו משלבים גרפיקות ותכנים כתובים למתן הסברים נרחבים יותר על תהליך הייצור.

ההחלטה שתעזור לכם לעבור את המשבר

עכשיו, דווקא עכשיו, בתוך הכאוס והחששות, אתם רוצים לשבור את הדפוסים ולהמציא את המותג שלכם מחדש. והאמונה כי מתוך כל משבר, צומחת הזדמנות באה לידי ביטוי בהחלטות כמו הפקה של סרט המציג אתכם כמובילים בלב התעשייה, ככל שאתם רוצים לשמור על קהל הלקוחות הגלובלי ולהמשיך להתפתח עסקית מעבר לים, אל מול מגבלות התעופה של ימינו, שימוש בסרטונים המציגים את התכנים והשלבים בייצור, יקרב את הלקוחות שלכם למפעל ולעשייה שבו, יציג את גודל המפעל והחוזקות שבו ויסלול את הדרך לביצוע העסקה.