יש לי מוצר מדהים שנמכר באמזון, כיצד סרטון מוצר יכול לעזור לי בשיווק?

Share on facebook
Share on google
Share on email
Share on whatsapp
בעתיד הלא רחוק בכלל, אמזון תתחיל לתעדף חנויות שיציגו סרטון אודות המוצר שלהם, אז מאיפה מתחילים ולמה זה כלכך חשוב

אמזון בדרך לתעדף מוצרים שיוצגו עם סרטון מוצר,
איפה אנחנו בכל זה? הסיפור ממשיך..

סרטוני מוצר

נתחיל בזה שסרטוני מוצר בימינו הפכו מ ״Nice to Have" ל ”!Definitely Must״,

ביום שאמזון הכניסה את האפשרות להציג סרטוני מוצר בעמודי המוצרים שלה, אפשר לומר שמי שלא יפיק סרטוני מוצר בעתיד הקרוב יראה ירידה משמעותית במכירות, ומדוע?

קודם כל כי אמזון בהדרגה תתחיל לתעדף עמודי מוצר בהם ישולבו סרטוני וידאו, פשוט כי הפקת סרט מוצר שעשוי היטב, מחזק את האמינות, מראה ללקוח בדיוק מה יקבל, ומעביר חוויה שלא ניתן להעביר בתמונות ובכך מחזק גם את איכות הצפיה במוצרים שמוצעים בפלטפורמה ואז כמובן גם אמזון מרוויחה.

 

הפקת סרטוני מוצר

דבר שני מדובר ביתרון אדיר על המתחרים השונים, בסרטון מוצר מעולה נוכל לבדל את המוצר, לשים דגש על איכות, נוכל להציג חוות דעת ותגובות חיוביות על המוצר, ונוכל כמובן- וזה הכי הכי חשוב בסרטון מוצר- להעביר חוויה, בסופו של דבר המטרה שלנו היא להפוך את סרטוני המוצרים שלך, לסרטונים שיוצרים חוויה, דוגמא מעולה לכך היא סרטון מוצר שהפקנו לסינר הנקה שנמכר באמזון- פרי פיתוח ישראלי, מוצר פשוט נפלא, דרך הצגת המגבלות שבכל סינר הנקה אחר -״הבעיה״-  ועד הצגת החידוש, המחשבה והעיצוב של המוצר שאנו מציעים- ״הפתרון״- , הלקוחה הפוטנציאלית מזדהה עם הגיבורה בסרטון המוצר, מאחר והן שותפות באותו הרגע לאותן הבעיות הנפוצות.

הגולשת בעמוד המוצר מזדהה עם הגיבורה

 

כשמוצג הפתרון והחוויה הושלמה, כך גוברת תחושת ה״אני חייבת גם כזה״ אצל הלקוחה שצפתה זה עתה בסרטון המוצר.

נקודה נוספת וחשובה לא פחות, בסרטוני מוצר לרוב אנחנו מציגים את המוצר ללקוח שמחפש אותו, שמתעניין, שבודק גם אצל המתחרים, וכאן אנחנו מציעים לבעלי המוצר שאלה פשוטה, כשאתם בעצמכם רוצים לרכוש מוצר מסויים, בדקתם מספר חברות, המחירים פחות או יותר זהים, אחת מהחברות מציגה סרטון מוצר עשוי היטב, שעונה לכם על כל השאלות, מציג את המוצר, ממחיש את השימוש ומספר לכם על חווית משתמש נהדרת. היכן תחליטו לבצע את הרכישה? סרטון מוצר טוב- מוכר, מזמין, מייצר אווירה של מכירה ומקדם את הלקוח שלכם לביצוע הרכישה.

סרטון מוצר חברת הפקה
היכן תחליטו לבצע את הרכישה?

 

יש לכם עוד שאלות בנוגע לסרטוני מוצר? שלחו לנו הודעה דרך טופס ההתקשרות באתר ונשמח לענות.