הפקת סרטונים שיווקיים תוך שילוב עם פרסום ברדיו ובטלוויזיה

Share on facebook
Share on google
Share on email
Share on whatsapp
אסטרטגיית השיווק החזקה ביותר שמביאה תוצאות היא שילוב של סרטונים שיווקיים עם תכנים איכותיים בפלטפורמות מקבילות. ככה עושים את זה

אם נסתכל במבט רחב, אנחנו בעיצומו של עידן המידע- בו עברנו את אחד מהשינויים היסודיים והעמוקים ביותר באורח החיים האנושי שעברנו אי פעם. אם בעבר הנגישות למידע הייתה מוגבלת מאוד ורק מעטים היו האנשים שנחשפו למידע כתוב או מידע שמועבר בקול.

היום, אנחנו מוצפים באופן קבוע במידע ובמיוחד בכל מה שקשור למידע שיווקי. ולכן, המשימה המאתגרת ביותר שעומדת לפני אנשי השיווק והפרסום היא יצירת קישור בין פריטי מידע שונים, על מנת לגרום ללקוח להבין מה הוא המותג אותו הוא רואה בפרסומות שעולות לפלטפורמות השיווקיות השונות, ויותר מזה, מה הוא המותג שהלקוח זוכר. האסטרטגיה החזקה ביותר שמביאה תוצאות בתחום אינטגרציית המידע היא שילוב של סרטונים שיווקיים עם תכנים איכותיים אחרים בפלטפורמות מקבילות. וזוהי בדיוק המשימה שלנו, בתור חברת הפקת סרטונים שיווקיים, ליצור את האינטגרציה ולמתג וויז׳ואלית כל לקוח על הצד הטוב ביותר.

ניהול מערכת שיווק ממוקדת מטרה בתוך הקמפיין

על פניו רק מעצם הבחירה לפנות לאפיק של הפקת סרטונים שיווקיים, מביא בית העסק למצב את עצמו כמתחרה מוביל בנישת הפעילות בה הוא נמצא. שימוש בסרטונים ובמידע ויז׳ואלי ככלי פרסום, הוא אפיק שמתפתח במהירות שיא, עם יתרונות עצומים.

התפיסה השיווקית של כל עסק מצליח חייבת להתבסס על כמה מקורות וערוצי שיווק שרצים כל העת במקביל ויש לכך שתי סיבות עיקריות:

הראשונה היא חלוקת המשאבים והשנייה היא פנייה לכמה שיותר קהלי ידע אפשריים.

אתם לא רוצים לשים את כל הביצים (חבילות הטופו במקרה שלנו) בסל אחד או ליתר דיוק להשקיע את כל תקציב הפרסום שלכם על מודעה ממומנת אחת. בכדי ליצור תהודה ציבורית לעסק, ראוי לפעול בכמה ערוצי שיווק במקביל. אז כן – תשקיעו ביצירת סרטונים שיווקיים.

אבל התוכן והמסרים שעוברים בסרטון שיווקי ללקוח, יכולים לפגוש אותו גם בתוך מודעה אינטרנטית, על המסך הטלוויזיה או בהפסקת הפרסומות ברדיו. זוהי אינטגרציה שמעצימה את חלוקת המשאבים שלכם בתחום השיווק, ומייצרת אם תרצו, סינרגיה שיווקית. למן הרגע בו עלה הקמפיין שלכם לאוויר, בפלטפורמות השיווקיות השונות, בית העסק נמצא בתודעה הציבורית של קהלים רבים ומתחיל לבסס את שמו כמותג מוביל בתחום.

גם אם חלק מהצופים שרואים את הסרטון השיווקי שלכם, לא הצליחו לקלוט את כל המסרים שבו, סביר להניח שהם יתקלו במודעות נוספות של המותג בפלטפורמות השונות ותהיה להם הזדמנות להכיר אתכם לעומק.

הקליקו לצפיה בקמפיין סרטונים שיווקים שחיסל את מלאי החברה בארץ

בעוד 200 מטר פרחים- קמפיין לטווח הארוך

לעיתים רבות סנכרון של מידע בתוך קמפיין לא ממש משרת את מטרות העל של הקמפיין. גם אם המסר אותו אתם רוצים להעביר הוא מסר אחיד בכל הפלטפורמות השונות, ייתכן שתרצו לספק בכל מודעה מסר שונה מעט.

מכירים את זה שאתם נוסעים בכביש ואז יש שלט, עוד 2 ק״מ פרחים, עוד 500 מטר פרחים, עוד 100 מטר פרחים לחג, הרחבה של קמפיין מודעות דומות עם שינויים קלים, מתקשרות בצורה טובה יותר עם הלקוח וגורמות לו למקד את תשומת הלב לפרטים הקטנים של כל מודעה וסרטון. מי שלא חשב בכלל על פרחים לפני 2 ק״מ, יעצור בצד ב-100 מטר האחרונים כי הוא לא צריך פרחים, אבל פרחים לחג בטח שהוא צריך, כי זה בדיוק ערב חג והוא בדרך לארוחה אצל חמתו.

אל תחששו להשתמש בהומור, בסלנג ואפילו בשפה הייחודית לבית העסק שלכם. אלו הם המרכיבים שהופכים קמפיין המבוסס על הפקת סרטונים שיווקיים, בשילוב עם פרסום ברדיו ובטלוויזיה לקמפיין האידיאלי. הקמפיין שיחזיר את ההשקעה בצורה הטובה ביותר. אם תחשבו על זה, כל המותגים ״הגדולים״ שאתם מכירים, נמצאים במשולש הזה, אינטרנט-רדיו-טלויזיה.

בעוד 100 מטר פרחים